HTML

Linkblog

Szavazás

Devil May Cry 2 teszt

2008.03.07. 19:22 :: Dante

Nem egy mai játék a DMC 2 de én csak most tudtam beszerezni. Az élményeim elég vegyesek erről a játékról.

 Az első rész elsöprő sikere után nem volt kérdés hogy lesz e folytatás. De sajnos a Capcom nem a régi fejlesztőgárdára bízta a fejlesztést, hanem egy másik csapatra. Ez sajnos ez meg is látszik. A harc került előtérbe és a logikai feladatok szinte teljesen eltűntek a játékból.

Amikor betettem a dvd-t egy jó kis videó fogadott és megtudtam, hogy bizony nem csak Dantéval lehet lenni, hanem egy másik karakterrel is Luciával. A játékidő megkétszereződik azzal, hogy két karakter van a játékban de így is nagyon kevés. Én Dantéval 3 és fél óra alatt vittem végig a játékot. És csak normál mód van a játékban ami miatt mégkevésbé lesz hosszadalmas a játék.

A játék elindításakor nagyon bejött hogy pergős akciórészek vannak,össze vissza ugrálhatsz közbe a levegőbe lövöldözöl a kardoddal akit megcsapsz az elszáll. Folyamatosan ahogy mész a játékban ez már kezd egy kicsit unalmas lenni. A főbb ellenségekkel itt is gyakran fogunk találkozni, de sajnos nagyon gyengék. Az első részhez képest ezek csak lepkefingok. A játékidő megkétszereződik azzal, hogy két karakter van a játékban de így is nagyon kevés. Én Dantéval 3 és fél óra alatt vittem végig a játékot. És csak normál mód van a játékban ami miatt mégkevésbé lesz hosszadalmas a játék.

A grafika abban az időben amikor készült jó volt. Még mai szemmel se csúnya.

A fegyverek közül van három kard és három fegyver amivel lehet osztani a szörnyeket. A kardoknál egyértelműen a legerősebb az eredeti amit a játék elejétől használni lehet. A fegyvereknél a legjobb szerintem a két pisztoly de az aknavető is néhányszor megmentette az életem.

A zene a játékban szinte nulla. Inkább csak az akciójeleneteknél van de nem feltünő. A hangok jól sikerültek.

 

Összegezve: A játéknak nem tett jót, hogy lecserélték az eredeti fejlesztőcsapatot de azért hozott jó újításokat is pl: két játszható karakter. De sajnos ez nem elég mivel nagyon rövid a játék és a főellenfelek is nagyon gyengék. Zene alig van benne a hangok viszont jók.

 

 74%

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kochanp.blog.hu/api/trackback/id/tr96370355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása