HTML

Linkblog

Szavazás

Stronghold Crusader

2008.03.08. 13:18 :: skyline

A Stronghold Crusader nem egy új játék.
A Strongholdok közül ez az egyetlen amely a keresztes háborút dolgozza fel.
Személy szerint nekem nagyon tetszik a játék.
Grafikája eltérő a többi stratégiai játéktól (pl:Age Of Empire,Warcraft 3,Rome Total War)
Itt a térképet nem nekünk kell felfedezni hanem alapból látunk rajta mindent.
Választhatunk hogy a keresztes hadjáratot játszuk végig 50 küldetésben
Vagy a Történelmi hadjáratot ami tartalmaza a:A király hadjárata,Szaladin hadjárata,A hadba hivás,A keresztes államok.
Mindegyikben 5 küldetés van .
A zene benne kiváló.
Ha az elenség támad akkor a zene más lesz ,és ha a magtár,raktár,vagy a fegyver tár megtelik akkor szól egy hang hogy tele van, vagy akkor ha nincs elég fád egy kőbányához akkor is szól,vagy ha a szövetséges kér tőled valamit,ha az ellenség támad akkor is küld üzenetet , és még a menüben is kiváló, egyszóval a hang effektek lenyűgözök.
Elnézés ha valamit nem írtam le vagy sok helyes írási hiba van benne első cikk emiatt.
                    nálam :85%

2 komment

Címkék: stratégia

A bejegyzés trackback címe:

https://kochanp.blog.hu/api/trackback/id/tr70371110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence · http://miiiiiiiii 2008.08.23. 09:01:20

Mért ne lene jo játék szerintem jo
De aza a baj bene hogy tulnehéz szerintem nem lehet kijácani .

skyline 2008.08.25. 19:07:23

1, nem azt mondtam hogy rossz hanem hogy régi
2, már ki játszotam az 50 küldetést ucso küldetésben kigyó kivételével mindenki ellened van
süti beállítások módosítása